پیام استاندار و فرمانده انتظامی لرستان در پی شهادت شهید پناهی‌فرد
کد خبر: 4172190
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

پیام استاندار و فرمانده انتظامی لرستان در پی شهادت شهید پناهی‌فرد

فرهاد زیویار، استاندار لرستان و یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید مدافع امنیت وطن سعید پناهی‌فرد را تسلیت گفتند.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی شهادت شهید سرافراز لرستانی سرهنگ دوم سعید پناهی‌فرد را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

«شهادت فرزندی دیگر از لرستان در راه مبارزه با عاملان برهم زدن امنیت جامعه، بار دیگر مراتب وفاداری مردم این خطه را به نظام و ملت به اثبات رساند.

شهید سرهنگ دوم سعید پناهی‌فرد با نثار جان خود در راه حراست از امنیت و مبارزه با اشرار، مانند موارد قبلی از شهادت فرزندان لرستان، نشان‌دهنده دیدگاه ملی و وحدت‌آفرین فرزندان لرستان در حراست از ایران اسلامی است.

بدون شک، مردم غیور، شهیدپرور و قدرشناس استان لرستان با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر، همراهی خود را با آرمان‌های ایشان که همان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت ملت است را نشان خواهند داد.

شهادت سرهنگ دوم سعید پناهی‌فرد فرزند لرستان و فرمانده یگان عملیات امداد بندرعباس را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، مجموعه نیروی انتظامی و مردم شهیدپرور استان لرستان تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم در سایه الطاف الهی و بهره‌مندی از منویات مقام عظمای ولایت بتوانیم با اتحاد، همدلی و از خودگذشتگی همانند شهید پناهی‌فرد هرچه سریع‌تر به مقصد نهایی که همان اتصال حکومت جمهوری اسلامی ایران به حکومت ولی‌عصر(عج) است، نائل شویم.»

پیام تسلیت فرمانده انتظامی لرستان 

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان نیز در پیامی شهادت سرهنگ دوم سعید پناهی‌فرد از مدافعان نظم و امنیت را تسلیت گفت.

در متن پیام سردار یحیی الهی آمده است: «ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت والامقام سرهنگ دوم سعید پناهی‌فرد را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده معظم این شهید، مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور استان لرستان، به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان کوهدشت و همکاران خدوم انتظامی تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهید را با ارواح طیبه اولیاء طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و مؤيد بدارد.»

انتهای پیام
captcha