جشن مهمانی «امت احمد» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4171965
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵

جشن مهمانی «امت احمد» در سنندج برگزار شد

جشن بزرگ مهمانی «امت احمد» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت روز جمعه، هفتم مهر از ساعت ۱۶ عصر در پیاده‌راه فردوسی سنندج آغاز و تا ساعت 23 ادامه داشت.

برگزاری جشن مهمانی «امت احمد» در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، جشن بزرگ مهمانی «امت احمد» در روز جمعه، هفتم مهر از ساعت ۱۶ عصر آغاز و تا 23 شب در پیاده‌راه فردوسی با حضور پرشور کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌های سنندجی برگزار شد.

این جشن که به همت کانون‌های فرهنگی تبلیغی، هیئات مذهبی، مؤسسات و خانه‌های قرآن استان برگزار شد، 100 غرفه و موکب در طول پیاده راه فردوسی در جشن مهمانی امت واحده دایر شده و ۱۰۰ هزار لقمه غذای گرمی، ۱۰۰ هزار بسته‌بندی شیرینی و شکلات بین شرکت‌کنندگان در جشن از تمام شهرستان‌های استان توزیع شد.

در کنار برپایی موکب‌ها این جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) در مسیر پیاده‌راه فردوسی سنندج مراکز شادی و بازی برای کودکان نیز راه‌اندازی شده بود.

در راستای رفع شبهات دینی جوانان و نوجوانان شرکت‌کننده در مراسم و آشنایی بیشتر با زندگی حضرت نبی اکرم(ص) غرفه‌هایی برای پرسش و پاسخ و سؤالات دینی در این مسیر برپا شده که مورد استقبال مردم استان قرا گرفت.

غرفه ویژه خبرنگاران با سیستم و تجهیزات کامپیوتری برای انعکاس مناسب این مراسم در اختیار اصحاب رسانه استان قرار گرفته بود تا رسانه‌های گروهی استان اخبار این مراسم را انعکاس و وحدت و همدلی مردم کردستان را در معرض نمایش همگان قرا دهند.

خیابان امام خمینی سنندج برای پارکینگ ماشین‌ها در نظر گرفته شده بود و همچنین مهمانان در روز جشن از پارکینگ سه راه نمکی به صورت رایگان استفاده می‌کردند.

یادآور می‌شود؛ در این جشن مهمانی از جمله علیرضا افتخاری، سیدجواد هاشمی، حامد سلطانی، احسان مهدی، خانم آل ایوب(خاله نرگس) و عروسک پنگول، احسان یاسین، پیام عزیزی، فرید رحیمی، کاظم نوربخش (بازیگر سریال نون خ)، گروه‌های دف‌نوازی، سیدمحمدرضا نوشه‌ور و گروه شعبده بازی حضور داشته و به اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی پرداختند که میزان استقبال از این بخش برنامه بیشتر از سایر بخش‌ها بود.

انتهای پیام
captcha