کارکردهای بسیج روزبه روز باید تقویت شود
کد خبر: 4171001
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

کارکردهای بسیج روزبه روز باید تقویت شود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: مردم وقتی کارکرد درونی و بیرونی بسیج را می‌بینند متوجه می‌شوند کارکردهای بسیج فوق‌العاده است و روز به روز باید تقویت و توانمند شود.

سردار شاهوارپور

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از بسیج نیوز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان شامگاه گذشته دوم مهرماه در بازدید از نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج ناحیه امام علی(ع) اهواز با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: برای ارائه توانمندی‌های پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر با اقدام توسط ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) برپایی نمایشگاه اسوه بسیجیان و نمایش دستاوردها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه پایگاه‌های بسیج ما، پایگاه‌های نمونه هستند، اظهار کرد: اینها بخشی از کارکردهای مختلف بسیجیان پایگاه‌ها در قسمت‌های مختلف فرهنگی، تربیتی اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و حرفه‌آموزی مشاغل خانگی است.

شاهوارپور ادامه داد: در بحث حرفه آموزی و اشتغال خانگی تلاش‌های خوبی شده به ویژه خواهران خوش درخشیدند در بحث مشاغل خانگی، و برادران هم اقدامات خوب و فوق العاده در موضوع آمادگی‌های رزمی، بالابردن و ارتقا توانمندی‌ها پایگاه و بسیج کارهای خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در همه بخش‌ها، توسعه فرهنگ جهاد و شهادت کارهای خیلی خوبی صورت گرفته، استفاده از فضای مجازی کارکردها را در فضای مجازی منعکس می‌کنند یا در بحث اختراعات در سطح توانمندی‌های فکری و ذهنی نوجوانان و جوانان کارهایی صورت گرفته است. 

وی از همه عوامل برپایی این نمایشگاه که باعث شده مردم کارکرد بسیج را ببینند تشکر کرد و گفت: مردم وقتی کارکرد درونی و بیرونی بسیج را می‌بینند متوجه می‌شوند کارکردهای بسیج فوق العاده است و روز به روز باید تقویت و توانمند شود البته نیاز به پشتیبانی دارد، هیچ دستگاهی به این تنوع کارکرد در غرفه‌های بسیج کار انجام نمی‌دهد.

شاهوارپور ادامه داد: این جوانان بسیجی آینده کشور هستند و با دست توانمند آنان به قله‌های پیشرفت خواهیم رسید آن چیزی که مقام معظم رهبری فرمودند با امید به این جوانان و نوجوانان گام دوم انقلاب اسلامی را به سرعت طی می‌شود این یکی از عوامل موفقیت بسیج هست.

انتهای پیام
captcha