اجرای 600 برنامه هفته دفاع مقدس توسط سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز
کد خبر: 4170419
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

اجرای 600 برنامه هفته دفاع مقدس توسط سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از اجرای بیش از 600 برنامه به‌همت پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه طی ایام هفته دفاع مقدس در شیراز خبر داد.

دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از فارس، عباس قره‌خانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران، حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس را اوج افتخار ملت ایران دانست و گفت: توکل به خدا، رهنمودهای امامین انقلاب و پشتوانه و همراهی مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی و  ۸ سال جنگ تحمیلی شد.

وی با یادآوری اینکه در دفاع مقدس ۵۶ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم به نظام نوپای انقلاب اسلامی حمله کرده بودند، افزود: در هیچ جای دنیا تاکنون چنین جنگ بی‌رحمانه‌ای اتفاق نیفتاده است که تمام کشورها علیه نظام نوپایی که تازه تشکیل شده است به اتفاق هم درصدد از بین بردن این نظام و انقلاب باشند.

قره‌خانی در ادامه سخنان خود از اجرای بیش از 600 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه از سپاه در شیراز خبر داد و گفت: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، یادواره شهدای محله فضیلت، توزیع  یک هزار و 100 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند( طرح توکاد)، تقدیر از صنوف نمونه، مراسم ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع)، همایش تجلیل از روحانیون مجاهد و ایثارگر و توزیع هزار بسته معیشتی به یاد شهدا در روز اول هفته دفاع مقدس توسط حوزه‌ها اجرا می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس، برپایی همایش تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، همایش زنان جوان جهاد دیروز جهاد امروز، مسابقه کتابخوانی سردار حاج حسین قلی پویش شهیدشناسی و مسابقه دلنوشته با یاد شهدا توسط دهه ۸۰ و ۹۰، مسابقه مقاله‌نویسی نقش شهدا در جهاد تبیین، راه‌اندازی کاروان دفاع مقدس، همایش تجلیل از جانبازان، افتتاح دو کارگاه اشتغالزایی سنگ مصنوعی و خشکشویی صنعتی  از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی برپایی یادواره شهدای شاخص و تأثیرگذار در جهاد تبیین ویژه رزمندگان ارتش، نمایشگاه ادوات دفاع مقدس، احداث و تکمیل و تحویل ۷ باب منزل با مشارکت بنیاد و کمیته امداد به مددجویان، یادواره شهدای امنیت و ترور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، اعزام تیم پزشکی، گلباران قبور مطهر شهدا دیدار با خانواده معظم  شهدا و همایش طلایه‌داران را از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام اعلام کرد.

قره‌خانی در پایان یادآور شد: بازدید از آسایشگاه جانبازان و اکران فیلم آقا مصطفی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که به‌همت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها در شیراز عملیاتی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha