عبور از بحران‌ها با اتکا به مردم امکان‌پذیر است
کد خبر: 4169639
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

عبور از بحران‌ها با اتکا به مردم امکان‌پذیر است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در دوران‌های مختلف راه عبور از بحران‌ها اتکا به مردم بوده، در این راستا مردم در هر مکان و زمانی حاضر شوند پیروزی همراه است.

سردار پاسدار اسماعیل فرجی،فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار پاسدار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی امروز ۲۷ شهریور ماه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، دوران جنگ دفاع مقدس یک گنج است، افزود: آنچه امروز در کشور دارا هستیم از برکات جان فشانی رزمندگان و ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان کشور با پشتیبانی استکبار جهانی به کشور حمله کرده و بر این باور بودند که طی یک هفته خوزستان را از ایران جدا می‌کنند که این مهم به همت مردم ایران انجام نشد، افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در دوران‌های مختلف راه عبور از بحران‌ها اتکا به مردم بوده، در این راستا مردم در هر مکان و زمانی حاضر شوند پیروزی همراه است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تداوم حرکت عاشورایی سیدالشهدا است، یاداورشد: امام حسین و یاران باوفایش در مقابل دشمنان قطعه قطعه شدند اما ایستادگی کردند، این در حالیست که رزمندگان اسلام نیز در دوران دفاع مقدس با صبر و تحمل مسیر ایشان را ادامه دادند.

فرجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نماد ایثار اقتداردر دوران دفاع مقدس است، گفت : قدرت مردم، امام راحل و نیروهای مسلح در دوران دفاع به اوج خود رسید.

وی با ذکر اینکه رسانه‌ها می‌توانند دفاع مقدس رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان را به گفتمان قالب در جامعه تبدیل کنند، گفت: در هفته دفاع مقدس ۴۳ عنوان برنامه با سه هزار فعالیت در سطح سپاه و بسیج اجرا می‌شود.

فرجی تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی و نمایشگاه ، صبحگاه مشترک، بازسازی عملیات والفجر ۱۲ جاجرم، اعزام گروه‌های جهادی، گلنگ زنی پروژه‌های بسیج و سوله‌های ورزشی از مهمترین برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha