به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسانجنوبی، حسین عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و و نقل جادهای خراسانجنوبی، شب گذشته، ۲۳ شهریورماه گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و سفرهای زائران مشهد مقدس و افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب برای بهرهمندی کاربران جادهای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین در مجتمعهای خدمات رفاهی بینراهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی بر مجتمعهای خدماتی و رفاهی بینراهی بیان کرد: این طرح تا پایان جابجایی زائران حرم رضوی و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه دارد. مجتمعهای خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بینراهی هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادارهکل راهداری و حمل و و نقل جادهای خراسانجنوبی بیان کرد: وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها به طور مستمر مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد و کارشناسان با سرکشی و نظارت بر مجتمعها بهصورت ویژه با همکاری مدیران مجتمعهای خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راههای استان را فراهم کردهاند.
عباسی از همه کاربران جادهای خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدماترسانی از سوی مجتمعهای خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت اطلاعات راهها به اطلاع این اداره کل برسانند.
انتهای پیام