آمادگی خراسان‌جنوبی برای استقبال از مسافران دهه پایانی صفر
کد خبر: 4169052
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

آمادگی خراسان‌جنوبی برای استقبال از مسافران دهه پایانی صفر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان‌جنوبی از آمادگی خراسان جنوبی برای استقبال از مسافران و گردشگران در سه پیک سفر پیش‌رو خبر داد.

هادی شاهوردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبیبه‌ گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی، هادی شاهوردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی، روز گذشته، ۲۳ شهریورماه با بیان اینکه سه پیک سفر تا اواسط مهرماه خواهیم داشت، گفت: در حال حاضر با سه پیک سفر مواجه هستیم که تعطیلات پایان ماه صفر و تعطیلات نیمه نخست مهرماه را در بر خواهد گرفت، در تعطیلات پایانی ماه صفر مقصد تعداد قابل توجهی از زائرین به سمت شهر مشهد مقدس خواهد بود و استان‌ خراسان‌جنوبی به‌عنوان استان معین دربرگیرنده پراکندگی سفرهای این ایام قرار خواهند بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان‌جنوبی افزود: جلسه ستاد سفر استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای ایام آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) برای همکاری و پذیرایی از مسافرین، زائرین و هماهنگی در صورت لزوم برای پشتیبانی از ستاد خدمات سفر استان خراسان برگزار شد.

شاهوردی ادامه داد: برای مدیریت خروج زائرین ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ با اتخاذ تدابیر لازم 7 موکب‌ها پس از پایان شهادت امام رضا(ع) به منظور میزبانی پیش بینی شده است. فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌ با پایان ماه صفر به اتمام نخواهد رسید و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم خروج از استان خراسان رضوی روز جمعه خواهد بود، به همین منظور در مسیر بازگشت فعالیت دستگاه‌ها و خدمات‌رسانی به زائران نیز تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همواره از دیرباز با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی با پیک سفرهای تابستانی روبه رو بوده‌ایم، گفت: باید تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام
captcha