برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در مساجد کرمانشاه
کد خبر: 4168548
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در مساجد کرمانشاه

همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر مصادف با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) مراسم عزاداری در هیئت‌ها و مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با بیان اینکه گرامیداشت دهه آخر صفر یک ضرورت فرهنگی و کمک به تعمیق باور‌های دینی و بنیان‌های اعتقادی است، اظهار کرد: همکاری مسئولان هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و نظارت بر نحوه فعالیت‌ها در دهه پایانی ماه صفر نقش اساسی در برگزاری بهتر برنامه‌های این ماه دارد که همه باید همکاری کنند.

وی با تشریح برنامه‌های این ایام، افزود: برپایی مراسم عزاداری سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) در قالب دستجات عزاداری در کرمانشاه و نقاط مختلف استان همچنین برپایی مراسم عزاداری شهادت امام حسن مجتبی(ع) از جمله این برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: به مدت سه شب برنامه‌های شاخص ویژه دهه آخر صفر در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان افزود: اهمیت حضور پرشور مردم در آئین‌های دهه پایانی ماه صفر می‌طلبد تا با همکاری هیئت‌های مذهبی استان زمینه حضور هرچه بیشتر مردم در این مراسم‌ها را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha