درگیری‌ها در عین‌الحلوه به نفع رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4168346
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
حزب‌الله لبنان:

درگیری‌ها در عین‌الحلوه به نفع رژیم صهیونیستی است

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به تداوم درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان عین الحلوه واکنش نشان داده و آن را در راستای منافع رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای در این خصوص، ضمن اعلام تأسف از ادامه درگیری‌ها بین گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه، اعلام کرد که ادامه درگیری‌ها در این اردگاه که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر منجر شده، به نفع رژیم صهیونیستی و به زیان ملت و قضیه فلسطین است.

حزب‌الله همچنین با اشاره به عملیات اخیر مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس افزود: در حالی که مجاهدان مقاومت در داخل سرزمین های اشغالی، در حال انجام عملیات برای آزادسازی خاک فلسطین هستند، درگیری‌های بیهوده در اردوگاه عین‌الحلوه رخ می‌دهد.

حزب‌الله لبنان در ادامه بیانیه خود، خواستار توقف فوری درگیری‌ها و پایبندی به همه بندها و سازوکارهای راه حل مورد توافق در چارچوب سازوکار مبارزات میهنی فلسطین و با همکاری نهادهای امنیتی لبنان شد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از همه تلاش‌های انجام شده توسط کلیه طرف‌ها، برای متوقف کردن درگیری‌ها و جلوگیری از شروع مجدد آن تقدیر کرد.

باوجود تلاش‌های دولت و ارتش لبنان و همچنین گروه‌های فلسطینی برای آرام کردن اوضاع در اردوگاه عین‌الحلوه، درگیری‌ها در این اردوگاه همچنان ادامه دارد.

منابع خبری لبنان امروز دوشنبه گزارش دادند که در این درگیری‌ها تاکنون ۸ نفر کشته شده و ۱۲۶ نفر زخمی شده‌اند.

درگیری‌های عین‌الحلوه درحالی ادامه دارد که ساعاتی قبل فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای تأکید کرده بود: در پی درگیری‌های مسلحانه دوباره در داخل اردوگاه عین‌الحلوه در صیدا، فرماندهی ارتش در تلاش است تا اقدامات لازم را انجام دهد و ارتباطات لازم را برای توقف این درگیری‌ها که جان شهروندان بی‌گناه را به خطر می‌اندازد، برقرار کند.

انتهای پیام
captcha