درگذشت روحانی موکب قرآن و عترت(ع) میانکوه در مسیر بازگشت از کربلا
کد خبر: 4167322
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

درگذشت روحانی موکب قرآن و عترت(ع) میانکوه در مسیر بازگشت از کربلا

حجت‌الاسلام والمسلمین «مراد نظری»، روحانی جهادی و خادم موکب قرآن و عترت(ع) بخش میانکوه شهرستان اردل، شب گذشته مصادف با شب اربعین حسینی در مسیر بازگشت از کربلای معلی به دیار باقی شتافت.

مراد نظری، روحانی جهادی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در پی درگذشت ناگهانی حجت‌الاسلام والمسلمین «مراد نظری»، روحانی جهادی و خادم موکب قرآن و عترت(ع) بخش میانکوه شهرستان اردل مستقر در مرز شلمچه که شب گذشته در مسیر بازگشت از کربلای معلی بر اثر سکته به دیار باقی شتافت، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای چهارمحال‌وبختیاری در حوزه علمیه قم پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

«كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۖ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ (عنکبوت/57)

درگذشت غم‌انگیز روحانی وارسته حجت‌الاسلام شیخ مراد نظری در غروب شب اربعین امام حسین علیه‌السلام بعد از برگشتن از سفر معنوی کربلا موجب تأسف و تأثر فروان گردید.

 آن عزیز سفر کرده به عرش، یکی  از سربازان خالص مکتب امام صادق علیه‌السلام بودند که عمر با برکت خود را در راه تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت علیهم‌السلام در مناطق محروم گذرانده‌اند.

آخرین فعالیت تبلیغی ایشان راه‌اندازی و همکاری با موکب قرآن و عترت(ع) میانکوه در مرز شلمچه و هماهنگی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین در بخش میانکوه می‌باشد.

کم‌ترین نتیجه و تقدیر از این قدم‌های معنوی و حسینی و حرکت در مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام این شد که در غروب شب اربعین دعوت حق را لبیک گفته و در روز اربعین  میهمان ولی مظلومش امام حسین علیه‌السلام در آن سرای باقی باشد.

مجمع نمایندگان طلاب، این مصیبت جانکاه را به خانواده محترم، طلاب و مردم استان چهارمحال و بختیاری به ویژه طلاب و مردم شهرستان اردل و بخش میانکوه  تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدواند متعال برای بازماندگان صبری جمیل، و برای آن عزیز سفر کرده طلب مغفرت و حشر با  امام مظلوم و شهید کربلا امام حسین علیه‌السلام مسلئت دارد».

خبرگزاری ایکنا این ضایعه را به خانواده مرحوم نظری، خادمان و فعالان هیئت قرآن و عترت(ع) بخش میانکوه و جامعه دینی و قرآنی شهرستان اردل تسلیت می‌گوید. 

انتهای پیام
captcha