برگزاری محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا» در اردبیل
کد خبر: 4167168
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

برگزاری محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا» در اردبیل

محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا» در موزه شهدای استان اردبیل برگزار شد.

محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا» در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع پرس اردبیل، محفل شعر و خاطره «راهیان کربلا»، 13 شهریور ماه در موزه شهدای استان اردبیل به یادبود جانباز شهید «صابر قره داغلو» و با حضور مسئولان استانی و فرماندهان انتظامی و نظامی، رزمندگان و پیشکسوتان و شاعران برتراستان اردبیل به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت بنیاد شهید استان برگزار شد.

در این دیدار حاتم رسولی، مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان با اشاره به اهمیت برگزاری محافل شعر و خاطره گفت: نشست‌های صمیمانه بین رزمندگان و هنرمندان موجب آشنایی هرچه بیشتر اهالی هنر با معارف و فرهنگ دفاع مقدس می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان خبر داد و افزود شاعران استان میتوانند تا پایان شهریور اشعار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در ادامه جانباز پیشکسوت یاور اسماعیل نژاد، از فرماندهان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداخت و دفاع مقدس را  ادامه حماسه عاشورا خواند و تصریح کرد: جوانان ما با الگو گرفتن از حضرت علی اکبر(ع) حماسه‌ای عاشورایی در دوران دفاع مقدس به وجود آوردند.

در ادامه شاعران «محمدایمان زاده»، «اسکندر نجفی» و «شهاب‌الدین وطن‌دوست» به قرائت شعر با مضمون عاشورایی و دفاع مقدس  پرداختند.

انتهای پیام
captcha