روایتگر حضور هیئت‌ها در اربعین باشید
کد خبر: 4165844
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
با آغاز فصل دوم «هیئت خبرنگار»؛

روایتگر حضور هیئت‌ها در اربعین باشید

در آستانه اربعین حسینی، فصل دوم طرح هیئت خبرنگار آغاز شد.

روایتگر حضور هیئت‌ها در اربعین باشید

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، خبرگزاری مهر، سایت عقیق و رادیو اربعین، دومین فصل «هیئت خبرنگار» را با موضوع اربعین آغاز کرد.

در این فصل، علاقه‌مندان اعم از راهپیمایان اربعین و فعالان رسانه‌ای هیئت‌ها می‌توانند روایتگر موضوعات مختلفی با محوریت «وجوه مختلف حضور هیئت‌ها در اربعین» باشند.

سرفصل‌های فصل دوم هیئت خبرنگار شامل روایت کار‌های خوب در اربعین، اربعین و انقلاب اسلامی، همدلی و انسجام اجتماعی، روایت هیئت‌های غیر ایرانی و پیوند اربعین و ظهور است.

علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را در قالب خبر، عکس، عکس نوشت، پادکست، گزارش، روایت و ... تا پایان ماه صفر را در سایت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی به نشانی khabarnegar.sazmanheyat.ir بارگذاری کنند.

همچنین، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ پیامک کنند.

آثار برتر علاوه بر انتشار در سایت سازمان هیئت، در سایت خبرگزاری مهر، سایت عقیق و رادیو اربعین و همچنین، فضای مجازی انتشار می‌یابند و به برترین‌های این پویش، به ترتیب چهار جایزه ویژه ۵۰ میلیون ریالی و ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود. ۵۰ نفر برگزیده به دوره‌های تخصصی رسانه و خبرنگاری معرفی خواهند شد.

یادآور می‌شود، طرح هیئت خبرنگار از ابتدای محرم امسال آغاز شد که با استقبال شایان توجهی نیز همراه شد. این طرح با اهدافی مانند تقویت بنیه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی هیئت‌ها، تجمیع گزارشات برای بهره‌برداری رسانه‌ها، جریان‌سازی و ایجاد بستری برای نشان دادن جلوه‌ای حقیقی از هیئت (هیئت برای تمام شئون زندگی) آغاز به کار کرد و در فصول مختلف ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha