اجرای 300 برنامه طی هفته دولت در پایگاه‌های بسیج ادارات فارس
کد خبر: 4165536
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

اجرای 300 برنامه طی هفته دولت در پایگاه‌های بسیج ادارات فارس

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از اجرای بیش از 300 برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی هفته دولت خبر داد.

شهرام قاسمی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، شهرام قاسمی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس امروز، 6 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه است.

وی از اجرای بیش از 300 برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی این هفته خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با شعار محوری نقش‌آفرینی بسیج ادارات و کارمندان در کمک به تحقق دولت اسلامی و در راستای کارآمدسازی نظام اداری برگزار خواهد شد.

قاسمی برخی از برنامه‌های این هفته را برشمرد و افزود: گلباران قبور مطهر شهدا در سراسر استان فارس، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های جهادتبیین، اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی و رزمایش اعزام گروه‌های جهادی از جمله این برنامه‌ها هستند.

 مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس، همچنین واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی، ارائه خدمات کمک‌های مومنانه، برگزاری طرح شهید رجایی(تهیه و توزیع یخچال بین نیازمندان)، ارائه مشاوره رایگان حقوقی و قضایی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را ازجمله اقدامات این سازمان در هفته قشر بسیج کارمندی برشمرد.

انتهای پیام
captcha