خدمت‌رسانی اختصاصی به بانوان در موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س)
کد خبر: 4164649
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

خدمت‌رسانی اختصاصی به بانوان در موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س)

مسئول خدمات بانوان موکب حرم مطهر بانوی کرامت با بیان این که با تأکید تولیت این آستان مقدس هم در داخل حرم مطهر و هم در موکب این آستان مقدس در عمود 1080 مسیر پیاده‌روی اربعین خدمت‌رسانی ویژه به بانوان مورد توجه است، گفت: تمامی خدماتی که در موکب ارائه می‌شود برای بانوان به صورت اختصاصی و مجزا از برادران ارائه خواهد شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، خانم نادری، مسئول خدمات بانوان موکب آستان مقدس بانوی کرامت در گفت و گویی خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه حرم حضرت معصومه(س) متعلق به یک بانو است شایسته است که خدمت رسانی به بانوان در این موکب بیشتر مورد توجه باشد.

وی با بیان این که با تأکید تولیت آستان مقدس بانوی کرامت هم در داخل حرم مطهر و هم در موکب این آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی اربعین خدمت رسانی ویژه به بانوان مورد توجه است، گفت: تمامی خدماتی که در موکب ارائه می‌شود برای بانوان به صورت اختصاصی و مجزا از برادران ارائه خواهد شد.

مسئول خدمات بانوان موکب حرم مطهر بانوی کرامت اضافه کرد: بانوان ارجمند می‌توانند با ارسال نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی یاری نمایند تا هرچه بیشتر بتوانیم وظیفه خدمت رسانی به بانوان را داشته باشیم.

وی گفت: از عموم مردم عزیز دعوت می‌شود تا با تشرف به تنها موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا، افتخار خدمت‌رسانی را برای خادمه‌های بانو در این آستان ملکوتی مضاعف کنند.

نادری افزود: علاقه‌مندان به مشارکت در برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) می‌توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir و یا ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ به این موکب اختصاص دهند.

وی یادآور شد: آستان مقدس هیچ حسابی به نام اشخاص ندارد و حساب‌های ارائه شده برای پرداخت وجوه نذری صرفا به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) است.

انتهای پیام
captcha