اعلام برنامه‌های بسیج ادارات و کارکنان قم در هفته دولت
کد خبر: 4163723
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

اعلام برنامه‌های بسیج ادارات و کارکنان قم در هفته دولت

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان قم با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع از سوی این مرکز در هفته دولت و روز بسیج کارمندان گفت: یادواره شهدای کارمند همراه با تجلیل از خانواده معظم شهدای کارمند بسیجی، سوم شهریورماه در استانداری قم برگزار می‌شود.

سیدجوادهاشمی، مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدجوادهاشمی، مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان قم در نشست خبری و رسانه‌ای تبیین برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) به‌مناسبت هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان که امروز، ۲۹ مردادماه در شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج همواره درخت طیبه نظام جمهوری است، اظهار کرد: رشد ایران اسلامی در سايه دفاع و ایثار بسیجیان بوده و جمهوری اسلامی با تلاش همیشگی بسیجیان توانسته در عرصه جنگ ترکیبی سربلند باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در زمینه‌های مختلف هجمه به ایران وارد کرده و به دنبال ناامنی در کشور هستند و ما باید مراقب باشیم، ادامه داد: دشمنان بدانند با وجود اندیشه‌ اسلام ناب محمدی که در فکر این ملت است، تلاش‌های مذبوحانه آنان به نتیجه‌ای نخواهد رسید و بسیجیان بیدار و هوشیار و ملت فهیم، آگاه و بصیر در مقابل هرگونه توطئه‌ای می‌ایستند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان قم گفت: مردمی بودن دولت را باید مدیران به تصویر بکشند، مدیر نباید در اتاقش بنشیند بلکه باید در میان مردم در میز خدمت حضور داشته باشد.

وی گفت: غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدای کارمند، دیدار با علما، دیدار با خانواده شهدای کارمند، اجرای طرح نذر خون، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت از جمله برنامه‌های بسیج ادارات و کارمندان استان قم در هفته دولت و روز بسیج کارمندان است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان قم با بیان اینکه یادواره شهدای کارمند همراه با تجلیل از خانواده معظم شهدای کارمند بسیجی، چهارشنبه، یکم شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن کرامت استانداری قم برگزار می‌شود، افزود: رزمایش میز جهادی با حضور مدیران روز جمعه، سوم شهریورماه، ساعت 11 تا 13 در نماز جمعه قم برقرار است و بنده نیز قبل از خطبه‌های نماز جمعه ارائه گزارش می‌کنم.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان قم بیان کرد: نشست جهاد تبیین با سخنرانی حجت‌الاسلام والملسلمین عابدی، شنبه، چهارم شهریورماه، ساعت 8:45 در مرکز قرآنی علامه طباطبایی واقع در کوچه 21 بلوار بهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha