هم‌اندیشی بین‌المللی راهبردهای سیاسی گفتمان اربعین برگزار می‌شود
کد خبر: 4163645
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

هم‌اندیشی بین‌المللی راهبردهای سیاسی گفتمان اربعین برگزار می‌شود

هم‌اندیشی بین‌المللی راهبردهای سیاسی گفتمان اربعین در عرصه بین‌الملل از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری ایکنا برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی بین‌المللی راهبردهای سیاسی گفتمان اربعین در عرصه بین‌الملل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا،‌‌‌ هم‌اندیشی بین‌المللی «راهبردهای سیاسی گفتمان اربعین در عرصه بین‌الملل» به همت گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری خبرگزاری ایکنا، انجمن مطالعات سیاسی حوزه، اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، شبکه اینترنتی عبرات و کمیته فرهنگی اربعین به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

این نشست علمی با حضور و ارائه حجج اسلام سیدسجاد ایزدهی، طلال عتریسی(لبنان)، ادریس هانی(‌مراکش)، عباس شمس الدین(‌عراق)، سیدکاظم سیدباقری، محمدعلی میرزایی و محمدعلی رنجبر برگزار خواهد شد.

هم‌اندیشی بین‌المللی راهبردهای سیاسی گفتمان اربعین در عرصه بین‌الملل

این هم‌اندیشی روز چهارشنبه، یکم شهریورماه سال جاری از ساعت 10 در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم،‌ بلوار ۱۵ خرداد،‌ کوی شهید میثمی و همچنین به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور آنلاین در این نشست به نشانی مجازی https://www.skyroom.online/ch/iict/nezamha مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha