مسابقه «خانواده خوشبخت» به همت مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌شود
کد خبر: 4163259
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
در بستر فضای مجازی

مسابقه «خانواده خوشبخت» به همت مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌شود

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) مسابقه «خانواده خوشبخت» را در کانال مرکز با محوریت جلسات آموزشی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون برگزار می‌کند.

مسابقه «خانواده خوشبخت»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) مسابقه «مسابقه خانواده خوشبخت» را با محوریت نکات آموزشی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون در دوره آموزشی همسرداری و تربیت فرزند برگزار می‌کند.

کارشناسان مرکز قرآن و حدیث در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی، آیین همسرداری و تربیت فرزند براساس سیره اهل بیت(ع) جلسات دوره‌های آموزشی حجت‌السلام والمسلمین تراشیون را در قالب کلیپ‌های آموزشی چند دقیقه‌ای در کانال مرکز بارگذاری می‌کنند و مخاطبان با استفاده از این کلیپ‌ها ضمن فراگیری مباحث آموزشی می‌توانند پرسش‌های مشاوره‌ای خود را با کارشناسان مرکز در موضوعات مختلف در میان بگذارند.

در نوبت آخر این مسابقه براساس نکات آموزشی بیان شده از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون مخاطبان کانال باید گزینه صحیح را انتخاب کنند و به این پرسش پاسخ دهند که برای تحول در خانواده چه نکاتی باید رعایت کرد الف: مکمل همدیگر بودن، ب: رقیب همدیگر بودن ج: مراقب همدیگر بودن.

همچنین زمان قرعه‌کشی برای این مسابقه پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۰ است و مخاطبان برای شرکت در مسابقه از طریق لینک  https://fatemi.amfm.ir/formsabtenam/ ثبت نام کنند.

یادآور می‌شود، به برگزیدگان، نگین انگشتری متبرک و فیش غذای حضرتی اهدا می‌شود.مخاطبان سراسر کشور برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی و بهره‌مندی از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در کانال مرکز به آدرس اینترنتی @Qhkarimeh مراجعه کرده و در آن عضو شوند.

انتهای پیام
captcha