جهاددانشگاهی در افکارسنجی جوانان پیشرو باشد
کد خبر: 4162846
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم:

جهاددانشگاهی در افکارسنجی جوانان پیشرو باشد

محمدرضا موحد گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند با انجام افکارسنجی که جوانان به چه خوراک فکری نیاز دارند، کنار سپاه استان قم باشد تا برنامه‌های فرهنگی سپاه با دقت و توجه بیشتری به جوانان انجام شود.

محمدرضا موحد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)به گزارش ایکنا از قم، محمدرضا موحد، فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در دیدار محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی قم که صبح امروز، 25 مردادماه در جهاددانشگاهی قم انجام شد، اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های علمی و آموزشی جهاددانشگاهی، ما نیز درخواست داریم که از دوره‌های جهاددانشگاهی قم برای بسیجیان در راستای ارتقای علمی و فناوری آنان بهره ببریم.

وی ادامه داد: جشنواره ملی «فیلم مستند 17» به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم است و در این زمینه می‌توانیم از مباحث فرهنگی آموزشی جهاددانشگاهی قم بهره بگیریم و با هم‌افزایی اثرات بیشتری در جامعه داشته باشیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب این است که پیام شهدا با زبان هنر به مردم منتقل شود و در این جشنواره تلاش شده که با زبان هنر، مردم را با شهدا آشنا کنیم. هدف کنگره ملی شهدای استان قم، انتقال پیام ایستادگی شهدا برای حفظ اسلام با جهاد و ولایتمداری این دلیرمردان است.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان قم می‌تواند با جهاددانشگاهی همکاری پژوهشی داشته باشد، گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند با انجام افکارسنجی که جوانان به چه خوراک فکری نیاز دارند، کنار سپاه استان قم باشد تا برنامه‌های فرهنگی سپاه با دقت و توجه بیشتری به جوانان انجام شود.

موحد در پایان یادآور شد: جهاددانشگاهی نهاد انقلابی است که بابت تمام قدم‌های این نهاد قدردانی کنیم و امیدواریم این جلسه زمینه‌ای برای گسترش بر‌نامه‌های مشترک با جهاددانشگاهی قم باشد.

انتهای پیام
captcha