بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در شهرستان میانه در دست ساخت است
کد خبر: 4162715
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در شهرستان میانه در دست ساخت است

مدیر بنیاد مسکن شهرستان میانه، با تاکید بر رسالت اصلی تولید مسکن در کشورمان، اظهار کرد: بیش از ۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح‌های مختلف در این شهرستان در دست ساخت است.

واحد مسکونی، شهرستان میانه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی اکبر احمدلو، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میانه، امروز، 24 مردادماه، در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن میانه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با ۹۲۸ واحد مسکونی در قالب هشت سایت در شهر میانه اجرا می‌شود که عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد آن آغاز شده و ۶۵ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باقی واحدها نیز در مرحله خاکبرداری و یا مراحل مختلف اخذ پروانه هستند. 

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از کارگزاران اجرای پروژه نهضت ملی مسکن بوده و در شهر زیر ۱۰۰ هزار نفری میانه، نقش عمده‌ای در تولید مسکن دارد.

احمدلو، با بیان این‌که متقاضی واقعی بیش از تعداد مسکن است، گفت: مشکلی در تامین زمین نداریم و اغلب مسکن‌های ساخته شده در این طرح، متراژی بیش از ۱۰۰ مترمربع دارند و در ساختمان‌های هشت واحدی چهار طبقه طراحی شده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان میانه، تاکید کرد: نقش بانک‌ها در ادامه اجرای پروژه نهضت ملی مسکن غیرقابل انکار است و اگر تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به همراه متمم به موقع تامین شود، تمامی پروژه‌های این طرح در میانه تا پاییز امسال تحویل داده می‌شوند.

وی در خصوص شهرهای اقماری نیز گفت: چهار شهر زیر ۲۰ هزار نفری میانه شامل ترک، ترکمانچای، آچاچی و آغ کندی در شهرستان میانه وجود دارد که استقبال سه شهر از اجرای طرح نهضت ملی مسکن کم است ولی تعداد چهار نفر در شهر ترکمانچای متقاضی داریم که برای آن‌ها زمین تخصیص یافته و در مرحله اخذ پروانه هستند.

احمدلو، با تاکید بر رسالت اصلی تولید مسکن در کشورمان، اظهار کرد: بیش از ۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح‌های مختلف در شهرستان میانه در دست ساخت است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میانه در خصوص وضعیت طرح‌های مسکن روستایی، افزود: بیش از ۸۰ درصد از واحدهای مسکونی روستایی شهرستان توسط بنیاد مسکن بهسازی و یا نوسازی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha