تحقق سند تحول بنیادین با استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی میسر می‌شود
کد خبر: 4162016
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

تحقق سند تحول بنیادین با استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی میسر می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق سند تحول بنیادین گفت: راه حل پیشبرد امور و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی با نسخه گام دوم انقلاب اسلامی است.

مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس امروز، 21 مردادماه در جمع رابطان جوان مردمی‌سازی آموزش و پرورش استان گفت: تجربه فعالیت ۱۸ ماه گذشته فرهنگیان جوان در سازمان دانش‌آموزی استان فارس ثابت کردکه هر جا از ظرفیت فکری و اجرایی فرهنگیان جوان متخصص و انقلابی استفاده شد آموزش و پرورش به موفقیت رسید و بسیاری از خلأها در مأموریت‌ها آموزش و پرورش به وسیله این نگاه تحولی مرتفع شد.

وی درخواست ادامه حمایت‌های همه جانبه مدیرکل و شورای معاونین آموزش و پرورش فارس جهت تزریق نگاه نو به مسیر تربیت دینی دانش‌آموزان را مطرح کرد.

کریمی تصریح کرد: راه حل پیشبرد امور و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی با نسخه گام دوم انقلاب اسلامی است به گونه‌ای که معلم در میدان مدرسه ‌محور همه برنامه‌ریزی‌ها باشد و‌ خود در راهبری امور بدور از نگاه شعاری و به معنای میدانی واقعی دخیل باشد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: بی‌شک اگر قرار است برای مدرسه برنامه‌ریزی شود، باید برنامه از پایین به بالا باشد اما تقویت انجمن‌های علمی تخصصی، گروه‌های آموزشی و جهادی باید در دستور کار آموزش و پرورش فارس قرار گیرد‌.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس ادامه داد: با نگاه به مسیر آموزش و پرورش معتقد هستیم بسیاری از چالش‌های موجود با گذر از نگاه سنتی و‌ استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی و البته باور به حرکت‌های اندیشه محور مردمی جهت کمک به آموزش و پرورش حل خواهد شد که بی شک مجموعه فرهنگیان جوان در این مسیر تمامی ظرفیت‌های خود را به مسئولان آموزشی و پرورشی حوزه ستادی عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha