برگزاری دو سمینار تجارت محصولات حلال در برزیل
کد خبر: 4161905
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

برگزاری دو سمینار تجارت محصولات حلال در برزیل

شهرهای «کامپوگرانده» و «دورادوس» برزیل این هفته میزبان دو سمینار با محوریت محصولات حلال و نحوه بازاریابی آنها در کشورهای اسلامی می‌شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از MENAFN، این رویدادها توسط اتاق بازرگانی برزیل عرب (ABCC) و آژانس توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری برزیل (ApexBrasil) برگزار می‌شود.

سمینار اول روز سه‌شنبه 15 آگوست (24 مرداد) در کامپو گرانده و در سالن فدراسیون صنایع ایالت ماتو گروسو دو سول (FIEMS) آغاز می‌شود. سمینار دوم قرار است در سالن نمایش انجمن تجاری و بازرگانی شهر دورادوس، روز پنجشنبه 17 آگوست (26 مرداد) برگزار شود.

این سمینارها بخشی از اقدامات پروژه حلال برزیل است که توسط ABCC و ApexBrasil برای گسترش صادرات مواد غذایی و نوشیدنی‌‌ها با گواهی حلال انجام شده است.

سیلوانا گومز، مدیر بازاریابی و محتوای ABCC توضیح داد: برزیل در حال حاضر یک تأمین کننده مهم مواد غذایی برای این کشورهای اسلامی است. ما بزرگترین صادرکننده پروتئین حیوانی حلال در جهان هستیم. اما فروش ما همچنان محدود به غذاهای اصلی مانند پروتئین حیوانی، شکر و غلات است.

گومز یکی از دلایل حضور و صادرات کم مواد غذایی و آشامیدنی به کشورهای مسلمان را عرضه محدود محصولات دارای گواهی حلال دانست.

در این سمینارها جزئیات اقدامات پروژه حلال برزیل توضیح داده خواهد شد که انتظار می‌رود 15 میلیون رئال (واحد پول برزیل/حدود 3.05 میلیون دلار) در طرح‌های تبلیغات تجاری در خارج از کشور سرمایه‌گذاری کند. این مبلغ جدا از یارانه‌ای است که برای شرکت‌هایی که علاقه‌مند به دریافت اولین گواهی حلال خود هستند، محاسبه شده است.

انتهای پیام
captcha