حضور گسترده شرکت‌های حلال برزیلی در گلف فود
کد خبر: 4123433
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

حضور گسترده شرکت‌های حلال برزیلی در گلف فود

105 شرکت غذایی و فعال در حوزه حلال از برزیل در نمایشگاه گلف فود دبی شرکت دارند.

به گزارش ایکنا به نقل از MENAFN،‌ آژانس توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری برزیل(ApexBrasil)  سازماندهی این شرکت‌ها را بر عهده دارد  و خود دارای 68 شرکت از بخش‌های مختلف است.

همچنین با حمایت ApexBrasil،  بیست و دو شرکت دیگر عضو انجمن پروتئین حیوانی برزیل(ABPA) و 15 شرکت از انجمن صادرکنندگان گوشت برزیل(ABIEC) در غرفه‌های بخش پروتئین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 رافائل سولیمئو(Rafael Solimeo)، مدیر دفتر بین‌المللی دبی اتاق بازرگانی برزیل عرب (ABCC) در مورد حضور شرکت‌های برزیلی در گلف فود گفت: این اولین Gulfood است که در آن ABCC و ApexBrazil و از طریق پروژه حلال دو برزیل(Halal do Brasil Project) مشارکت دارند. این یک پروژه حیاتی برای ما است زیرا می‌توانیم ارتباط تجارت و گواهی حلال را ببینیم. ما از این مشارکت انتظارات زیادی داریم.

ApexBrasil و ABCC به‌طور مشترک این پروژه را برای گسترش مشارکت برزیل در بازار جهانی حلال، عمدتاً از طریق تأمین مواد غذایی با ارزش افزوده بیشتر، انجام می‌دهند. ABCC دارای دو غرفه در گلف فود امسال با 11 شرکت نمایشگاهی است.

نمایشگاه گلف فود(Gulf Food) که بزرگترین نمایشگاه غذا و نوشیدنی در خاورمیانه به‌شمار می‌رود روز گذشته، اول اسفند افتتاح شد و تا جمعه، 5 اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha