مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4161801
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
از سوی روابط عمومی و تبلیغات اعلام شد؛

مراسم سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در حرم بانوی کرامت

مراسم قرائت خطبه سجادیه در سالروز شهادت امام سجاد(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی مهدی سماوتی از ساعت 10:30 در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه مراسم سالروز شهادت امام سجاد(ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش جمعه شب 20 مردادماه، همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در روز شنبه ۲۱ مرداد همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) قبل از اذان ظهر مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمهدی محمدی و مراسم قرائت خطبه امام سجاد(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی مهدی سماوتی از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه برپا خواهد شد.

همچنین شنبه بعد از نماز عصر مراسم عزاداری با مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار و قبل از اذن مغرب نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام میرمعینی و مداحی یاسین شیخ‌زاده در حرم مطهر بانوی کرامت برپا خواهد شد.

عزاداری شام شهادت امام سجاد(ع) نیز شنبه شب بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha