خبرنگاران صدای رسا و وجدان بیدار جامعه هستند
کد خبر: 4161414
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
نماینده مردم گرگان وآق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران صدای رسا و وجدان بیدار جامعه هستند

منتظری با بیان اینکه صدای رسا و وجدان بیدار جامعه هستند، گفت: خبرنگاران در رساندن صدای مردم امین و رازدار جامعه‌ بوده و مثال آینه‌ای هستند که اگر به آن غبار ننشیند شفاف بوده می‌تواند منجر به اعتماد مردم شود.

منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از گلستان، غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان وآق‌قلا در مجلس شورای اسلامی امروز، 18 مرداد در بازدید از خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی گلستان به شاخصه‌های خبرنگار اشاره کرد وگفت: اولین شاخصه خبرنگاری این است که شاهد صحنه‌های تلخ و شیرین، غم و اندوه حماسه‌ها و موفقیت‌ها بوده است، لذا خبرنگاران راوی و روایت‌گر و امین و همراز مردم هستند.

نماینده مردم گرگان وآق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران حلقه متصل مردم و مسئولین هستند که این رسالت شما خبرنگاران است و وظیفه ذاتی رسانه‌ها وخبرنگاران نقد منصفانه، انتقاد واقع‌بینانه و اطلاع‌رسانی دقیق و صادقانه است.

منتظری با بیان اینکه لازمه دستیابی نظام حکمرانی به عدالت، شفافیت و توسعه همه جانبه، ایجاد فضای سالم و بی‌دغدغه برای فعالیت خبرنگاران است، افزود: ‏مطالبه‌گری مبتنی بر بیان حقیقت از شاخصِ‌های مهم خبرنگاری در جهت کمک به اعتلای کشور و آگاهی‌بخشی به جامعه است.

نماینده مردم گرگان وآق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران با رسالت روشنگری و خصلت حق‌طلبی که دارند، صدای رسا و وجدان بیدار جامعه هستند، گفت: خبرنگاران در رساندن صدای مردم امین و رازدار جامعه‌ بوده و مثال آینه‌ای هستند که اگر به آن غبار ننشیند شفاف بوده می‌تواند مورد اعتماد مردم باشند.

وی با بیان‌اینکه سرمایه خبرنگار بیان گفتمان سنجیده است، افزود: خبرنگار باید دغدغه‌های اساسی مردم را بازگو کند، لذا اگر آنچه منعکس می‌شود با بر دل و جان مردم بنشیند مردم به خبرنگاران اعتماد کرده و زمینه را برای پیشرفت جامعه فراهم خواهد شد.

منتظری به بعد فرهنگی جامعه اشاره کرد وگفت: یکی از اقدامات بسیار خوب شهردار گرگان توجه ویژه به مقوله فرهنگی جامعه بوده، لذا وظیفه ما براین است که بتوانیم امید و روحیه خودباوری را در بعد معنوی جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha