هتک حرمت قرآن نشانه‌ای از پروژه اسلام‌هراسی است
کد خبر: 4161300
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

هتک حرمت قرآن نشانه‌ای از پروژه اسلام‌هراسی است

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار با اشاره به اهانت دین‌ستیزانه و ضد توحیدی در سوئد و دانمارک نسبت به مقدسات گفت: هتک حرمت قرآن نشانه‌ای از پروژه اسلام‌هراسی است.

نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر

به گزارش ایکنا از مازندران، در پی محکوم کردن اهانت دین‌ستیزانه و ضد توحیدی در سوئد و دانمارک نسبت به ساحت قرآن کریم نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر با هدف تشکیل خانواده قرآنی با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، تولیت امام‌زاده ابراهیم و اعضای این کانون 18 مرداد در  امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد.  

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در این نشست با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، گفت: اهانت دین‌ستیزانه و ضد توحیدی در سوئد و دانمارک نسبت به ساحت قرآن کریم اقدامی شرم‌آور علیه کلام الهی و جنایت روانی بر ضد انسان‌های موحد است.

وی افزود: هتک حرمت مجدد نسبت به قرآن کریم، این مصحف حاوی آیه‌های جاودان وحی که نشان از نژادپرستی و نفرت‌پراکنی علیه دین اسلام و قرآن کریم دارد، تأسف و خشم همه مسلمانان جهان را برانگیخته است. این اقدام زشت و جنون‌آمیز که در راستای خوش‌خدمتی به سردمداران صهیونیسم انجام گرفت، خود نشانه‌ای از پروژه اسلام‌هراسی استکبار جهانی است.

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه این اقدام نه تنها دستاوردی برای ایادی پست و بی‌مقدار این اقدام زشت ندارد، بلکه نفرت و بیزاری مسلمانان و پیروان دیگر ادیان توحیدی جهان را از عوامل استکبار جهانی برانگیخته است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که این اقدام غیرعاقلانه آن‌ها، چهره واقعی پنهان در نقاب‌های تزویرشان را بر ملا کرده و سرآغازی برای موج جدید گرایش به اسلام و قرآن در سراسر دنیا خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: جامعه قرآنی ضمن محکوم کردن این عمل نفرت‌انگیز در دفاع از ارزش‌ها، شعائر و مبانی اسلامی تا پای جان ایستاده و حمایت خود را از منویات ولی امر مسلمین جهان اعلام می‌دارد.

در ادامه این نشست اعضا به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی پرداختند و جهت تشکیل خانواده قرآنی نیز  به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر نشست کانون مجمع قرآنی امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر
انتهای پیام
captcha