زندانیان عقیدتی بحرینی: سوزاندن قرآن اقدامی سازمان‌یافته است
کد خبر: 4161177
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

زندانیان عقیدتی بحرینی: سوزاندن قرآن اقدامی سازمان‌یافته است

زندانیان عقیدتی در بحرین با صدور بیانیه‌ای محکوم کردن هتک حرمت و آتش زدن قرآن در برخی کشورهای اروپایی، این اقدام را سازمان یافته توصیف کردند که از سوی برخی دشمنان ناچیز اسلام دنبال می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه مرآة البحرین، زندانیان عقیدتی بحرین، جنایت سوزاندن قرآن کریم را محکوم و آن را عملی کثیف و ناجوانمردانه توصیف کردند.

در بیانیه‌ای که از سوی زندانیان عقیدتی در شهرهای دمستان، کرزکان و مالکیه منتشر شده، تصریح شده است که هتک حرمت مکرر قرآن کریم توسط برخی افراد پست و بی ارزش، یک اقدام سازمان‌یافته از سوی برخی کوتوله‌ها است که با اسلام دشمنی می‌کنند.

این زندانیان در بیانیه‌ای مشترک، جنایت سوزاندن یک نسخه از قرآن کریم در سوئد را محکوم و تأکید کردند که در پوشش آزادی ادعایی، هتک حرمت اسلام، مقدسات و نمادهای آن در حال انجام است و این افراد با این اقدامات زشت خود، یک میلیارد مسلمان را نادیده می‌گیرند.

این زندانیان افزودند: در مقابل این همه تعدی و بی احترامی به اسلام، پیامبر اسلام، قرآن، مقدسات و نمادهای آن، واکنش سیاسی و رسمی  قابل توجهی از سوی حکومت را شاهد نیستیم.

آن‌ها همچنین خاطرنشان کردند: حمایت از قرآن کریم، پیامبر (ص) و مقدسات اسلامی بر دوش مردم است و این تنها با التزام قرآن و اهل بیت به نتیجه می‌رسد؛ امری که پیامبر اسلام(ص) هم به آن توصیه کرده است.

انتهای پیام
captcha