مددجویان کمیته امداد نیر از اطعام حسینی(ع) بهره‌مند شدند
کد خبر: 4161071
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
در قالب پویش اطعام حسینی(ع)؛

مددجویان کمیته امداد نیر از اطعام حسینی(ع) بهره‌مند شدند

رئیس کمیته امداد شهرستان نیر گفت: مددجویان کمیته امداد شهرستان نیر در قالب پویش اطعام حسینی(ع) از سفره با برکت نذورات و احسانات بهره‌مند شدند.

اطعام حسینیبه گزارش ایکنا از اردبیل، موسی سرافراز، رئیس کمیته امداد شهرستان نیر ، 16 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: از اول محرم تاکنون، هم‌زمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: هم‌زمان با هفتمین روز از یوم شهادت امام حسین(ع) به همت خیران ۲۳۰ پرس غذای گرم در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نیر توزیع شد.

سرافراز با قدردانی از همراهی خوب خیران و آحاد خیرخواه شهرستان نیر در کمک و مساعدت به محرومان و نیازمندان بیان کرد: پویش اطعام حسینی(ع) تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت تا تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی را در بین نیازمندان شاهد باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان نیر اعلام کرد: کمیته امداد شهرستان نیر آماده دریافت نذورات مردم مومن و نوع‌دوست این شهرستان است تا یاریگر محرومان و نیازمندان باشد.

سرافراز گفت: ماه محرم و صفر فرصتی مناسب است تا خیران بتوانند در امور خیرخواهانه یاریگر نیازمندان بوده و در حوزه‌های مختلف مساعدت‌های شایسته‌ای را به اقشار نیازمند شاهد باشیم.

وی افزود: در این شهرستان گروه‌های جهادی و مراکزنیکوکاری نیز پای کار آمدند تا در کنار طبخ غذا و توزیع آن، بسته‌های معیشتی و بهداشتی را نیز در بین نیازمندان و محرومان توزیع کنیم.

انتهای پیام
captcha