500 هزار پرس غذای‌گرم در مناطق حاشیه‌ای البرز توزیع می‌شود
کد خبر: 3919241
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
تا پایان ماه صفر:

500 هزار پرس غذای‌گرم در مناطق حاشیه‌ای البرز توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: تاکنون 117 پرس غذای گرم در مناطق حاشیه‌ای استان توزیع شده و بنا شده تا پایان ماه صفر به 500 هزار پرس برسد.

500 هزار پرس غذای‌گرم در مناطق حاشیه‌ای البرز توزیع می‌شود

محمد محمدی‎فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه با شیوع کرونا بخشی از جامعه از جمله اقشار محروم و کم درآمد آسیب زیادی متحمل شده و معیشت آنها با مشکل مواجه شده، اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی از طریق 190 مرکز نیکوکاری و با تعامل با برخی نهادها از جمله سپاه درصدد جبران بخشی از این آسیب‌ها برآمده است.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته 72 آشپزخانه توزیع غذای گرم در مناطق محروم استان راه اندازی شده تا در ماه‌های محرم و صفر غذای گرم به دست جامعه هدف برساند.
این مسئول بیان کرد: بر این اساس تاکنون 117 پرس غذای گرم در مناطق حاشیه‌ای استان توزیع شده و بنا شده تا پایان ماه صفر به 500 هزار پرس برسد.
محمدی‌فرد تاکید کرد: علاوه براین طی این مدت شاهد اجرای گام اول طرح ایران همدل در البرز بودیم که طی آن 35 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.
وی تاکید کرد: در گام دوم این طرح هم قرار شده 42 بسته معیشتی دیگر تهیه و در جامعه هدف توزیع شود.
مدیرکل کمیته امداد البرز همچنین به اجرای طرح تامین ودیعه مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: اولویت در اجرای این طرح با خانواده های بالای سه نفر است و تا سقف 30 میلیون تومان ودیعه مسکن در اختیار این افراد قرار می‌گیرد تا بتوانند مسکنی اجاره کنند.
وی با بیان اینکه علی رغم شیوع کرونا کمک خیرین به نیازمندان افزایش یافته، افزود: تعامل و همکاری خیرین با کمیته امداد برای رفع نیازهای محرومین استان برگرفته از تعالیم اهل بیت و نگرش اسلامی آنها برای دستگیری از همنوعان است.

انتهای پیام
captcha