پویش «رواق کتاب» ویژه مساجد فارس به راه افتاد
کد خبر: 4160362
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

پویش «رواق کتاب» ویژه مساجد فارس به راه افتاد

همزمان با ایام محرم و صفر، پویش «رواق کتاب» طرح معرفی کتاب در مساجد استان فارس به راه افتاد.

پویش «رواق کتاب»، مساجد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام محرم و صفر و در ادامه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان در ایام تابستان پویش «رواق کتاب» طرح معرفی کتاب در مساجد فارس، با هدف همکاری هرچه بیشتر کتابخانه‌های عمومی و مساجد برگزار می‌شود.

پویش «رواق کتاب» در سه رده سنی، کودک (7 تا 12)، نوجوان (12 تا 18) و جوان و بزرگسال (18 سال به بالا) برگزار می‌شود و آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 15 شهریورماه و همزمان با اربعین حسینی خواهد بود.

علاقه‌مندان باید کتاب مورد علاقه خود را از نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی استان به امانت گرفته و با معرفی کتاب در بین نمازگزاران مسجد، تهیه ویدئو از معرفی کتاب و ارسال آثار به سامانه جشنواره در پویش «رواق کتاب» شرکت کنند.

شرکت در جشنواره از طریق سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir است و شرکت‌کنندگان باید پس از ثبت‌نام در سامانه با ورود به بخش شرکت در مسابقه، آثار خود را بارگذاری کنند.

یادآور می‌شود، این طرح با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس برنامه‌ریزی شده است و به برگزیدگان این پویش بیش از 30 جایزه ارزنده تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha