ارائه مباحث آموزش تلاوت از سوی مرکز امور قرآنی اوقاف + فیلم
کد خبر: 4160280
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مجیدی‌مهر خبر داد:

ارائه مباحث آموزش تلاوت از سوی مرکز امور قرآنی اوقاف + فیلم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از ارائه سلسله مباحث آموزش تلاوت قرآن کریم از سوی این مرکز خبر داد.

حمید مجیدی‌مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به راه‌اندازی مجمع قاریان نوجوان در عید غدیر خم و استعدادیابی این مرکز در حوزه قاریان نوجوان و جوان گفت:‌ بخشی از فعالیت‌ این مجمع پیوست آموزشی است که در همین راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای ارائه محتواهای آموزشی به مخاطبان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به گستردگی فضای نوجوانی در فاز اول تصمیم گرفته شد یک بسته آموزشی برای نوجوانان در سراسر کشور که شاید دسترسی کمتری به اساتید این حوزه داشته باشند، در نظر گرفته شود. امیدواریم بعد از این امکان‌سنجی به سمتی برویم که مخاطبان را شناسایی کرده و مشخص کنیم که در کدام استان‌ها باید فعالیت آموزشی حضوری داشت. 

مجیدی‌مهر تصریح کرد: در نتیجه برنامه‌ریزی شد تا در قالب فعالیت آموزش مجازی(نه به صورت برخط بلکه ضبط شده) یک سری ویدئوهای مربوط به آموزش تلاوت با زمان کوتاه و ادبیات نسبتاً نوجوانانه تهیه شود. 

ارائه مباحث آموزش تلاوت از سوی مرکز امور قرآنی اوقاف + فیلم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه مدرس این دوره علی محرابی است، بیان کرد: این ویدئوها در فاز اول در 50 قسمت ضبط خواهد شد و هر هفته دو قسمت از آن بر روی خروجی‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران و ... بارگذاری می‌شود. 

وی در پایان با اشاره به اینکه مدرس این آموزش‌ها علی محرابی، دبیر مجمع قاریان نوجوان است، بیان کرد: آموزش‌های ارائه شده در این ویدئوها تخصصیِ عمومی هستند، یعنی نکات تخصصی در حوزه تلاوت است که جنبه عام دارد. به دنبال این هستیم که در مجموعه ایکنا ستونی را به این موضوع اختصاص دهیم تا این آموزش‌ها به صورت هفتگی در اختیار مخاطبان قرار گیرد. امیدوارم این همکاری در آینده به برگزاری دوره‌های مشترک با سازمان‌‌هایی همچون سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور که در حوزه آموزش فعالیت خوبی دارد، منجر شود.

آزاده حاجی‌غلامی
انتهای پیام
captcha