«وارث نون حلال» صدای شهدای مدافع حرم می‌شود
کد خبر: 4160242
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

«وارث نون حلال» صدای شهدای مدافع حرم می‌شود

در سالروز پر کشیدن شهدای مدافع حرم، شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) با حضور گروه سرود فرزندان شهدای مدافع حرم، نماهنگ «وارث نون حلال» را تولید می‌کند.

نغمه فرزندان برای رشادت پدرانی گمنام در گوش شهر می پیچدبه گزارش ایکنا به نقل از امین صافی‌زاده مدیر شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) نماهنگ وارث نون حلال با همکاری امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم در قالب گروه سرود در حال تولید است.

نماهنگ «وارث نون حلال» محصول شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی به کلام «محسن رضوانی» و «قاسم صرافان» که برگرفته از نوحه اجرا شده توسط «حاج میثم مطیعی» است، همچنین سرپرستی و آهنگسازی «میلاد هارونی» و تنظیم «استودیو ویولا» و تهیه‌كنندگی «سعید عبدی» و در نهایت کارگردانی «سید مهران علوی» در حال تهیه است.

بنا به این گزارش، در این نماهنگ از حضور فرزندان شهیدان محمد محمدی، اکبر شهریاری، پوریا احمدی، حسین جوینده، حجت‌الله نوچمنی، میثم مدواری، علی آقاعبداللهی، محمدرضا حیدری، حبیب‌الله شیری، مهدی قاضی خانی، ابوذر داودی، مهدی ثامنی راد، محمود نریمانی، ابوالفضل نیکزاد، احسان کربلایی‌پور و شهید محسن فرامرزی نیز بهره برده شده است.

این نماهنگ در مرداد ضبط و مقرر است در روز ١٨ مرداد ١٤٠٢ مصادف با شهادت جاوید نام «محسن حججی» و سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم، منتشر شود.

انتهای پیام
captcha