۸۳۰۰ بسیجی میاندوآب به راهیان نور شمال غرب اعزام می‌شوند
کد خبر: 4160045
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

۸۳۰۰ بسیجی میاندوآب به راهیان نور شمال غرب اعزام می‌شوند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته بیش از هشت هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیجیان از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

منوچهر مودبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منوچهر مودبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، ۱۲ مرداد در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، اظهار کرد: امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته بیش از هشت هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیجیان از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: زائران اعزامی در قالب این کاروان‌ها از مناطق عملیاتی در شهرستان میاندوآب، ارومیه و شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور بهترین فرصت و زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نسل اول انقلاب به نسل‌های امروزی است، گفت: همه ما در قبال خون شهدا وظیفه داشته و باید دست‌به‌دست هم داده و شرایطی را فراهم کنیم تا نسل امروزی با رشادت‌های این عزیزان آشنا شوند.

مؤدبی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌های رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی باید دشمن‌شناس باشد و اردوهای راهیان نور نیز یکی از فرصت‌ها و زمینه‌ها برای جهاد تبیین است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال هویت‌زدایی از جوان ایرانی هستند، اظهار کرد: دشمن برای دستیابی به هدف خود از ابزار فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که برای فرزندان خودشان دارای محدودیت است، استفاده می‌کند و لازم است در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال گرفتن حجاب از دختران ما بوده و می‌خواهد آسیب‌های اجتماعی را ترویج دهد، گفت: دختران ما نیز باید با رعایت پوشش و حجاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

انتهای پیام
captcha