توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان آذربایجان غربی
کد خبر: 4159944
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان آذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: ذبح ۲۰ راس گوسفند و توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی در میان مددجویان از جمله دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت خیرین در دهه اول این ماه است.

توزیع بسته معیشتیبه گزارش ایکنا به‌نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، علی پیری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در دهه اول ماه محرم ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم تهیه و میان نیازمندان و محرومان این استان توزیع شد.

وی با تاکید بر افزایش چشمگیر مشارکت‌های مردمی در طرح اطعام و احسان حسینی(ع) اظهار کرد: این میزان وعده غذایی از ابتدای ماه محرم تا عاشورای حسینی طبخ و میان نیازمندان این استان توزیع شده است، این میزان غذا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۳۰۰ آشپزخانه فعال در استان طبخ شد.

پیری در ادامه با اشاره به وضعیت توزیع نذورات مردم استان در ماه محرم اضافه کرد: ذبح ۲۰ راس گوسفند و توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی در میان مددجویان از جمله دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت خیرین در دهه اول این ماه است.

وی در خصوص یاری به فرزندان مددجویان نیز ادامه داد: مبلغ ۵۷۰ میلیارد ریال وجوه نقد نیز از طریق خیرین استانی در ماه محرم جمع‌آوری و برای ۶۰۰ نفر از فرزندان مددجو نیازمند نیز حامی مالی پیدا شد.

انتهای پیام
captcha