ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه خانواده شهدا و ایثارگران ادامه دارد
کد خبر: 4159828
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه خانواده شهدا و ایثارگران ادامه دارد

ثبت‌نام از قرآنیان علاقه‌مند شرکت در سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر چهارمحال‌وبختیاری تا تاریخ برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در روز دوم شهریورماه ادامه دارد.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونت‌ فرهنگی بنیاد شهید در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ثبت‌نام از قرآنیان علاقه‌مند شرکت در سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر همچنان تا تاریخ برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در روز دوم شهریورماه ادامه دارد.

در این اطلاعیه از جانبازان و آزادگان، همسران شهدا، جانبازان و آزادگان و نیز فرزندان دختر و پسر شهدا، آزادگان و جانبازان در دو رده زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای حضور در این رویداد قرآنی دعوت شده است.

مسابقات امسال که مقرر بود در سه رشته حفظ ۲۰جزء، حفظ کل و قرائت تحقیق برگزار شود با عناوین رشته‌های بیشتری در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر موارد یاد شده، شاهد افزوده شدن رشته‌های مفاهیم و تفسیر به‌صورت آزمون کتبی و حفظ ۵ ، ۱۰ و ۱۵ جزء در بخش شفاهی به فهرست رشته‌ها هستیم. 

فعالان قرآنی و علاقه‌مندان هر شهرستان می‌توانند با مراجعه به اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان خود، پیش از شروع مسابقات قرآن نسبت به کسب اطلاعات بیشتر، دریافت محتوا و ثبت‌نام خود اقدام کنند.

یادآور می‌شود، هم‌اکنون ۱۹ حسینیه شهید فعال قرآنی در استان در حوزه آموزش و ترویج قرآن کریم مشغول فعالیت هستند که ۹۲ کلاس قرآنی در حسینیه‌ها و منازل شهدا و ایثارگران برای همه گروه‌های سنی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود؛ همچنین در مجمع حافظان قرآن، تعداد حافظان قرآن ۱۲۲ نفر و قاریان قریب به ۳۵ نفر هستند.

انتهای پیام
captcha