۱۴ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 4159824
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
از ابتدای محرم

۱۴ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ١۴ هزار و ٢۶٠ پرس غذای گرم در قالب پویش «اطعام حسینی» میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

اطعام حسینی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ١۴ هزار و ٢۶٠ پرس غذای گرم در قالب پویش «اطعام حسینی» میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است، بیان کرد: این تعداد غذا با هزینه یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان در ١٩ آشپزخانه اطعام حسینی تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت بیش از ٢۴٠٠ بسته مواد غذایی با هزینه بیش از ٢٨٠ میلیون تومان با مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردمی تهیه و میان نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت توزیع شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه پویش اطعام و احسان حسینی در راستای تأمین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند در قالب پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته‌های مواد غذایی در حال اجرا است، اضافه کرد: پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش، اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

یادآورمی‌شود، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha