اجرای طرح «سهم من از جوانی ایران» در مشهد
کد خبر: 4159360
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌کند

اجرای طرح «سهم من از جوانی ایران» در مشهد

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: طرح «سهم من از جوانی ایران» ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن افکار، رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضویحجت‌الاسلام والمسلمین حسن افکار، رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: طرحی با رویکرد آموزشی تحت عنوان «سهم من از جوانی ایران» طراحی شده که دارای سرفصل‌هایی چون جریان‌شناسی، ضرورت و اهمیت مسئله جمعیت، تاریخچه و سیر تحولات جمعیتی در ایران، موهبت فرزندآوری، خوانش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تبیین جایگاه مادر و ارزش فرزندآوری، مبحث اسقاط جنین، روانشناسی تک‌فرزندی، فرزندآوری، سلامت و تربیت، طب سنتی ایرانی و باروری و فنون تسهیل‌گری است که ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد برگزار می‌شود.

افکار بیان کرد: این دوره شامل برگزاری 20 ساعت آموزش تخصصی با حضور اساتید است که شرکت‌کنندگان می‌توانند در پایان این دوره گواهی حضور و معرفی برای شبکه اعزام مربی را هم دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این دوره در تابستان سال‌جاری برگزار می‌شود که علاقه‌مندان ابتدا باید درخواست اولیه خود را در سامانه www.mketab.ir  به ثبت برسانند و همچنین باید برای شرکت در همایش عمومی نیم‌روزه، شرکت در آزمون آنلاین، دعوت از برگزیدگان برای شرکت در دوره تخصصی که از جمله شرایط این دوره است به آدرس همین سامانه مراجعه و یا با شماره 09150751848 در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنند.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی بیان کرد: همچنین از دیگر شرایط ثبت‌نام شرکت در این دوره آن است که این افراد باید علاقه‌مند و دغدغه‌مند حوزه جمعیت بوده و دارای حداقل لیسانس یا سطح دو حوزه علمیه باشند و در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز عضویت داشته باشند. در این میان نیز تبصره‌ای هم وجود دارد و آن این است که برای مواردی که با تأیید ستاد کانون‌های مساجد استان انجام شود، دیپلم و فوق دیپلم یا سطح یک حوزه قابل قبول است.

افکار گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره 15 مردادماه سال‌جاری است که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به لینک https://b2n.ir/g81996 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha