توزیع 20 هزار پرس غذا طی ایام محرم
کد خبر: 4159242
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

توزیع 20 هزار پرس غذا طی ایام محرم

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برپایی 15 موکب و توزیع 20 هزار پرس غذا به‌مناسبت ایام محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

توزیع غذای گرمبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون امروز، 8 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام محرم گفت: توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون در ماه محرم 15موکب پذیرایی در سطح شهرستان کازرون برپا شد.

وی ادامه داد: در برنامه‌های پخت و توزیع غذای گرم توسط گروه‌های جهادی در دهه اول ماه محرم با هماهنگی صورت گرفته بیش از 20 هزار پرس غذای گرم در بین عزاداران حسینی توزیع شد.

حیاتی ادامه داد: برنامه برپایی موکب و توزیع غذای گرم در بخش‌های خشت و کنارتخته، جره و بالاده و بخش مرکزی و خود شهرستان کازرون توسط گروه‌های جهادی بسیج جهت پذیرائی به عزاداران سرور و سالار شهیدان انجام شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازورن با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی برای خدمت به مردم خصوصاً در برنامه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور فعال داشتند و در زیر علم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همه خود جوش و فعالیت می‌کنند، گفت: برپایی موکب و توزیع 20 هزار پرس غذای گرم گوشه‌ای از فعالیت‌های مردمی در دهه اول محرم است و این برنامه‌ها به شکل های مختلف در سطح شهرستان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha