ذاکرین نوجوان فارس گردهم می‌آیند
کد خبر: 4159027
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

ذاکرین نوجوان فارس گردهم می‌آیند

بزرگترین محفل اجتماع ذاکرین نوجوان انصارالمهدی(عج) از تمام نقاط استان فارس در دو بخش دختران و پسران در شیراز برگزار می‌شود.

مداحان نوجوانبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام محرم‌الحرام بزرگترین محفل اجتماع ذاکرین نوجوان انصارالمهدی(عج) از تمام نقاط استان فارس در دو بخش دختران و پسران در شیراز برگزار می‌شود.

این محفل برای تمام نوجوانان و جوانان دختر و پسر از سنین 12 تا 18 سال استان فارس با حضور داوران و ذاکرین مشهور و بنام استان فارس برگزار خواهد شد.

محفل مذکور به‌همت قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز برگزار خواهد شد که در این راستا جوانان و نوجوانان ذاکری که علاقه‌مند به شرکت در این گردهمایی هستند، حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه، 9 مردادماه کلیپی حاوی مداحی یا روضه‌خوانی و یا قرائت ادعیه در مدت زمان ۳ الی ۵ دقیقه را به دبیرخانه این محفل ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آیدی@Mbn3108 در نرم‌افزار ایتا و یا شماره 09386243108 در نرم‌افزار ایتا و روبیکا ارسال کنند و در صورت تأیید داوران در مرحله اول شرایط حضور در محفل برای آنان مهیا خواهد شد.

یادآور می‌شود، به برگزیدگان محفل ذاکرین که به‌منظور زمینه‌سازی رشد و تعالی و پیشرفت آنان اجرا می‌شود، هدایای نفیسی در پایان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha