کارگاه نقش و مهارت با عنوان «قاب یا حسین» در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4159026
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

کارگاه نقش و مهارت با عنوان «قاب یا حسین» در ارومیه برگزار شد

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه در دهه اول ماه محرم میزبان کارگاه‌های نقش و مهارت با عنوان «قاب یا حسین» بود.

کارگاه نقش و مهارت با عنوان «قاب یا حسین»به گزارش ایکنا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  آذربایجان‌غربی، مرکز شماره یک کانون در ارومیه که به عنوان مرکز الگوی استانی از کارگاه‌های نقش و مهارت میزبانی می‌کند، دهه‌ اول ماه محرم را به کارگاه‌های تصویرسازی با موضوع امام حسین علیه‌السلام اختصاص داد، زهرا آب‌سوران به عنوان کارشناس مهمان هنری، هدایت‌ این کارگاه‌ها را بر عهده داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در حاشیه این کارگاه اظهار کرد: فعالیت‌های کانون در ۵ محور فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی، آموزش کتاب‌محور و غیرمستقیم انجام می‌شود.

زهرا آب‌سوران برنامه‌های ویژه‌ی مناسبتی، ملی و مذهبی را بخشی از فعالیت‌های کانون استان بر شمرد و خاطرنشان‌ کرد: برپایی موکب فرهنگی در مسیر زائران اربعین حسینی(ع) در مرز تمرچین و برگزاری گردهمایی «کودکان عاشورایی» از جمله برنامه‌های مناسبتی ماه‌های محرم و صفر در کانون استان هستند.

وی با اشاره به درخشش ۱۱ عضو مراکز کانون استان در فراخوان‌های مختلف کشورهای پرتغال، چین و ژاپن در سال ۱۴۰۱، از پیش‌بینی برگزاری ۷۵۰ کارگاه تخصصی در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز کانون استان در فصل تابستان خبر داد.  

 

انتهای پیام
captcha