هزاران نهال انقلابی از خون شهید جعفری‌ها می‌روید
کد خبر: 4158498
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

هزاران نهال انقلابی از خون شهید جعفری‌ها می‌روید

استاندار کردستان با اشاره به اینکه از خون شهیدجعفری‌ها، هزاران نهال جوان انقلابی می‌روید، گفت: برگزاری آیین باشکوه تشییع شهید محمد صالح جعفری، روز تاسوعای حسینی نماد بصیرت و دینداری مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان کامیاران است.

مراسم تشییع شهید جعفری در کامیاران

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، پنجم مرداد در گلزار شهدای کامیاران با تسلیت شهادت مظلومانه شهید تازه تفحص شده کامیارانی به محضر خانواده مکرم این شهید گفت: گروهک‌های کور دل و مزدور، شهید جعفری را در ارتفاعات صوفیان و آرندان مظلومانه به شهادت رساندند که بعد از ۴۲ سال پیکر مطهر این شهید، در روز تاسوعای حسینی بر شانه‌های مردم کامیاران تشییع  و به خاک سپرده می‌شود.

وی با تبریک بازگشت قهرمانانه این شهید بعد از گذشت چهار دهه به موطن خود در کامیاران افزود: کجایند گروهک‌های معاند مزدور که امروز ببینند مردم کامیاران در تاسوعای حسینی با چه شکوه و عظمتی ازمقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجلیل می‌کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه از خون شهیدجعفری‌ها، هزاران نهال جوان انقلابی می‌روید، بیان کرد: برگزاری آیین باشکوه استقبال  و خاکسپاری  شهید محمد صالح جعفری، از شهدای مظلوم کامیاران در روز تاسوعای حسینی  نماد بصیرت و دینداری مردم ولایت‌مدار و انقلابی  شهرستان کامیاران است.

وی به استحکام وحدت شیعه و سنی در شهرستان کامیاران اشاره و بیان کرد: امروز مردم انقلابی کامیاران با استقبال باشکوه خود از این شهید والامقام و برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان  به جهان ثابت کردند که سیاه چاله‌ها و بازداشتگاه‌های ضد بشری گروهک‌های منحط، ذره‌ای درعظمت میثاق وفاداری و پیوند ناگسستنی این مردم با نظام مقدس اسلامی تأثیری ندارد و پیوند و وحدت مردم انقلابی این شهرستان هر روز مستحکم‌تر می‌شود.

زارعی‌کوشا، پیام قیام عاشورا در کربلا را برای  عزاداران سیدالشهدا در کامیاران تشریح و تبیین کرد و ادامه داد: کربلا و عاشورا صحنه مکرر تاریخ ما و بشریت در جهان است.

وی گفت: امروز میلیاردها مسلمان و غیرمسلمان  برای آقا و مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) عزادار هستند و با سینه‌زنی، زنجیرزنی و علم گردانی ارادت خود را به مقام سیدالشهدا به جهانیان نشان می‌دهند.

استاندار کردستان برپایی باشکوه مراسم و مجالس هیأت‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اقصی نقاط کردستان را ستود وهمصدا با عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) برای تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله منجی عالم بشریت، دعا کرد.

یادآور می‌شود؛ پیکر شهید محمدصالح جعفری، که در سال ۱۳۵۹ به دست گروهک‌های معاند در ارتفاعات صوفیان و آرندان سنندج به شهادت رسیده بود، با حضور با شکوه و جمع کثیر عزاداران تاسوعای حسینی امروز، پنجم مرداد از چهار راه مرکزی شهر تشییع  و در گلزار شهدای این شهرستان خاکسپاری شد.

انتهای پیام
captcha