پویش ختم هزاران جزء از قرآن کریم به راه افتاد
کد خبر: 4158346
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

پویش ختم هزاران جزء از قرآن کریم به راه افتاد

همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و همچنین هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای غربی، پویش ختم هزاران جزء از قرآن کریم تقدیم به ساحت مقدس امام حسین(ع) در حرم شاهچراغ(ع) به راه افتاد.

پویش ختم هزاران جزء از قرآن کریم، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و همچنین هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای غربی، پویش ختم هزاران جزء از قرآن کریم تقدیم به ساحت مقدس امام حسین(ع) در حرم شاهچراغ(ع) به راه افتاد.

این پویش با توجه به جمله تاریخی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که فرمودند من تلاوت قرآن را دوست دارم، با شعار «لبیک یا حسین(ع)» توسط دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان برای سهیم شدن در ثواب پویش ختم هزاران جزء از قرآن کریم تقدیم به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) می‌توانند به آدرس  https://eitaabot.ir/poll/niak9q?eitaafly وارد شده و جزء یا اجزاء مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این پویش در ماه محرم و صفر سال جاری اجرا می‌شود لذا علاقه‌مندان حداکثر تا پایان ماه صفر مهلت دارند، جزء انتخابی خود را تلاوت کنند.

انتهای پیام
captcha