برگزاری اجتماع نوجوانان عاشورایی «سوگواره احلی من العسل» در ارومیه
کد خبر: 4157405
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

برگزاری اجتماع نوجوانان عاشورایی «سوگواره احلی من العسل» در ارومیه

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه شهداء آذربایجان غربی از برگزاری اجتماع نوجوانان عاشورایی «سوگواره احلی من العسل» در ارومیه خبر داد و گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای معرفی الگوهای شاخص جهان اسلام است.

سجاد حاجی‌زاده، مسئول بسیج مداحان سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سجاد حاجی‌زاده، مسئول بسیج مداحان سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز، 1 مرداد در نشست هم‌اندیشی با فعالان فرهنگی با هدف ارتقای کیفی برنامه‌های ویژه این ایام، به برگزاری اجتماع نوجوانان عاشورایی «سوگواره احلی من العسل» در ارومیه اشاره کرد و گفت: این آیین همگام با سراسر کشور با هدف معرفی الگوهای شاخص جهان اسلام برگزار می‌شود.

وی به حضور هیئات مذهبی دانش‌آموزی مدارس پسرانه و تشکل‌های دانش‌آموزی در این محفل معنوی اشاره کرد و بیان داشت: دوشنبه 9 مرداد ساعت 9 صبح این آیین برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج مداحان سپاه شهداء آذربایجان غربی محل تجمع را مصلّی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) ارومیه عنوان کرد و اظهار داشت: امسال نیز با حضور پرشور نسل جدید این آیین با شکوه و عظمت خاص برگزار خواهد شد.

حاجی‌زاده اهتمام برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های اعتقادی و فرهنگی این ایام را امری ضروری دانست، اضافه کرد: تا جایی که می‌توانیم در برنامه‌های مختلف باید نیاز و ذائقه نسل جدید کشورمان را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha