افزایش ٢ برابری مشارکت خیران سلامت در کشور
کد خبر: 4157397
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

افزایش ٢ برابری مشارکت خیران سلامت در کشور

مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌ پزشکی کشور گفت: مجموع مشارکت‌های خیرین سلامت طی سال گذشته، قریب به دو برابر افزایش یافت.

خیران سلامت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، محمدجواد حیدری‌پور، مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌ پزشکی کشور روز گذشته ۳۱ تیرماه در سفر به شهرکرد با اشاره به اینکه مجموع مشارکت‌های خیرین سلامت طی سال گذشته، قریب به دو برابر افزایش یافت، گفت: در دولت جدید فعالیت‌های مجمع خیرین در حوزه سلامت به صورت ویژه مورد توجه است.

وی افزود: هم‌اکنون تمرکز بر سه محور «عدالت سلامت و شفافیت»، «بهداشت و پیشگیری» و «ارائه خدمات در مناطق محروم و کم‌برخوردار» از اهداف اولویت‌دار است.

حیدری‌پور بیان کرد: تسهیل‌گری و سیاست‌گذاری در جهت کمک به امور و فعالیت‌های خیرین با اصلاح ضوابط و مقررات به نفع خیرین و نیازسنجی و اولویت سنجی از دیگر رویکردهای فعلی است.

مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: امسال راه‌اندازی نهضت خوابگاه‌سازی دانشجویی در راستای جوانی جمعیت، افزایش اعتمادسازی برای جذب خیرین، تجلیل از خیرین سلامت و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های منحصر به فرد چهارمحال و بختیاری، «طرح توریست‌درمانی» در این استان به همت خیرین سلامت اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha