هم‌اندیشی واکاوی ابعاد حکم رهبر انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4157207
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

هم‌اندیشی واکاوی ابعاد حکم رهبر انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی برگزار می‌شود

هم‌اندیشی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی جسارت به ساحت نورانی قرآن مجید در سوئد و پیام رهبر معظم انقلاب در این خصوص، پژوهشگاه با مشارکت نهادهای فرهنگی بین‌المللی اقدام به برگزاری هم اندیشی علمیِ واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی خواهد کرد.

هم‌اندیشی علمیِ واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسیِ حکم رهبر معظم انقلاب در محکومیت قرآن‌سوزی، عصر دوشنبه 2 مردادماه در تالار علامه جعفری(ره)‌ پژوهشگاه در شهر تهران با حضور و سخنرانی آیت‌الله علی‌اکبر رشاد،‌ آیت‌الله احمد مبلغی، آیت‌الله رضا رمضانی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور و محمود حکمت‌نیا برگزار می‌شود.

این نشست بین‌المللی توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع) و دیگر مراکز مرتبط به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی علمی واکاوی ابعاد فقهی، حقوقی و سیاسی حکم رهبر معظم انقلاب از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در محل تالار علامه جعفری(ره)‌ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس تهران،‌ خیابان شهید بهشتی(احمد قصیر)، خیابان پژوهشگاه برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را به‌صورت مجازی از این طریق لینک حضور در جلسه: https://www.skyroom.online/ch/iict/pr دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha