آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر کشور
کد خبر: 4156601
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر کشور

با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی در خراسان شمالی، پویش ملی اطعام و احسان حسینی به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

پویش اطعام و احسان حسینیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در آئین افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام حسینی که در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان جاجرم برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با این مراسم، چهار هزار آشپزخانه طرح اطعام حسینی در استان‌های مختلف به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

بختیاری گفت: سال گذشته ۳۸۰۰ آشپزخانه در ماه محرم و صفر اقدام به طبخ غذای گرم برای نیازمندان داشتند که تلاش ما این است که این رقم در سال جاری با همکاری خیرین و نیکوکاران افزایش یابد.

بختیاری بیان کرد: آشپزخانه‌های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مردم نوع‌دوست و خیر در سطح کشور اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان خواهند کرد. 

وی اظهار کرد: علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و بین عزاداران و نیازمندان توزیع می‌کنند.  

وی ضمن اعلام روش‌های مشارکت‌های مردمی در طرح اطعام حسینی، تأکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۱۲* به صورت ملی و #۸۸۷۷* به صورت استانی ، کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام
captcha