پیکر بسیجی شهید امیر حسین‌پور در تبریز تشییع شد
کد خبر: 4155948
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

پیکر بسیجی شهید امیر حسین‌پور در تبریز تشییع شد

پیکر مطهر مدافع امنیت شهید «امیر حسین‌پور» امروز، 27 تیرماه در تبریز بر دوش مردم شهیدپرور و ولایی تبریز و مسئولان استانی و کشوری تشییع شد.

تشییع پیکر بسیجی شهید، امیر حسین پور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پیکر مطهر مدافع امنیت شهید «امیر حسین‌پور» امروز، 27 تیرماه در تبریز بر دوش مردم شهیدپرور و ولایی و مسئولان استانی و کشوری تشییع شد.

این شهید مدافع امنیت متولد ۲۷ خرداد سال ۷۵، دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه تبریز و مسئول عملیات پایگاه شهید تصمیمی بود که بیش از ۱۵ سال سابقه عضویت در بسیج داشت.

امیر حسین‌پور، تکنسین فیزیوتراپ و کاردرمانگر و از کودکی عضو بسیج دانش‌آموزی بوده و در پایگاه‌ محلات و پایگاه‌های بسیج مشارکت بسیار فعالی در امور جهادی داشت.

این بسیجی دلاور که علاوه بر عرصه‌های علمی و جهادی، در پاسداری از امنیت جامعه نیز پیشتاز بود، چهارشنبه ساعت دو بامداد در ماموریت گشت رضویون در محله دانشسرا از ناحیه سر و چشم توسط فرد متهم به شدت مجروح شده و بعد از چهار روز تحمل جراحات شدید، یکشنبه، 25 تیرماه به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

بسیجی دلاور، امیر حسین‌پور که در ماموریت گشت رضویون در محله دانشسرا از ناحیه سر و چشم توسط فرد متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

انتهای پیام
captcha