امضای تفاهم‌نامه بین بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی و اداره برق استان
کد خبر: 4155292
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

امضای تفاهم‌نامه بین بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی و اداره برق استان

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از امضای تفاهم‌نامه بین بسیج زنان و اداره برق استان خبر داد و گفت: اهتمام برای اصلاح الگوی مصرف مهم‌ترین هدفی است که دنبال می‌شود.

رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مرتضی کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 24 تیر در جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم‌نامه بین بسیج جامعه زنان و اداره برق استان که با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی ترتیب یافت، گفت: این تفاهم‌نامه در هفت ماده تنظیم شده و به مدت یک سال نیز اجرا خواهد شد که هدف از آن اهتمام برای اصلاح الگوی مصرف است.

وی بر لزوم تلاش جدی برای بهینه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی اصلاح الگوی مصرف باعنوان «خانواده مقاوم» در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات و پویش موضوعی، تولید و نشر محتوا در فضای مجازی و حقیقی همچنین شکل‌گیری گروه‌های همیار برق را از جمله مصوبات این تفاهم‌نامه هستند.

کاظمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای بازدید اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان بسیجی از مراکز تولید، انتقال و توزیع برق یکی از بندهای این تفاهم‌نامه بود، اضافه کرد: چنانچه آحاد مردم در جریان قرار بگیرند فرآیندی که برق در اختیار خانوار قرار می‌گیرد، تا چه حد پیچیده و هزینه‌‌بر است، برای صرفه‌جویی مشتاق می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه بسته‌های تشویقی نیز برای خانواده‌های موفق در امر صرفه‌‌جویی در نظر خواهیم گرفت، اضافه کرد: برای موفقیت در این زمینه کار رسانه‌ای قوی و منسجم نیز بدون‌تردید موردنیاز است.

انتهای پیام
captcha