مسابقات قرآن خانواده‌های پدافند هوایی شمال ارتش برگزار شد
کد خبر: 4154368
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

مسابقات قرآن خانواده‌های پدافند هوایی شمال ارتش برگزار شد

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌ها (همسران و فرزندان دختر و پسر) کارکنان شاغل منطقه پدافند هوایی شمال ارتش امروز، 20 تیرماه به میزبانی مدیریت قرآن، عترت و نماز منطقه تهران(شمال) برگزار شد.

مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های پدافند هوایی شمال ارتش

سروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با بیان این مطلب گفت: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌ها (همسران و فرزندان دختر و پسر) کارکنان شاغل منطقه پدافند هوایی شمال ارتش امروز، 20 تیرماه به میزبانی مدیریت قرآن، عترت و نماز منطقه تهران(شمال) در مسجد الزهرا(س) شهرک مسکونی شهید محمد حاجی برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت 120 متسابق در رشته‌های قرائت تحقیق تقلیدی و ترتیل، حفظ کل و نیم جزء، 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و اذان(ویژه پسران) و مفاهیم و نکات تفسیر جزء 22 این دوره از مسابقات، بیان کرد: این مسابقات با قضاوت گروه آقایان متشکل از محمدرضا شیبانی، حافظ کل و احسان‌الله رحمانی، قاری ممتاز ارتش و در بخش بانوان با قضاوت منتظری، مهدیه ابراهیمی و نجمه شبانی‌قهرودی انجام شد.

ضابط ادامه داد: این مسابقات با آیین افتتاحیه اجمالی با تلاوت قرآن توسط احسان‌الله رحمانی مجری‌گری حسین ترکاشوند و سخنرانی حجت‌الاسلام خداداد الفتی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال ارتش با موضوع ضرورت توجه به توسعه فرهنگ قرآنی و بهره‌مندی از شیوه‌های نوین برای جذب نوجوانان و خردسالان به این عرصه، همراه بود.

مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور بیان کرد: نفرات منتخب این دوره از مسابقات باید از فردا، 21 تیرماه تا 24 تیرماه در مسابقات ارزیابی پیش از مسابقات سراسری نیروی پدافند هوایی به صورت مجازی به رقابت بپردازند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha