مراسم وداع با رمضان در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) برگزار شد + عکس
کد خبر: 4135856
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

مراسم وداع با رمضان در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) برگزار شد + عکس

مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال از برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان واختتامیه کلاس‌های قرآن خبر داد‌.

مراسم وداع با ماه رمضان در منطقه پدافندهوایی تهران(شمال)سروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با بیان این مطلب گفت: مراسم وداع با ماه مبارک رمضان و اختتامیه کلاس‌های قرآن در قالب محفل انس با قرآن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خیرمحمدی، معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی _ سیاسی نپاجا در منطقه پدافند هوایی تهران(شمال) برگزار شد.

وی با اشاره به تلاوت احسان‌الله رحمانی، قاری ممتاز ارتش در این محفل،  ادامه داد: قدردانی از برندگان مسابقات پیامکی (فضای مجازی) با موضوع رمضان و قرآن و همچنین قاریان قرآن چون احسان‌الله رحمانی از دیگر بخش‌های این محفل بود‌. 

همچنین طی این محفل قرآنی، حجت‌الاسلام والمسلمین خیر محمدی، معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی _ سیاسی نپاجا ضمن سخنانی، گفت: بنابر نص صریح قرآن تمام نور برای خداست و ماه رمضان، فرصت کسب نور و معنویت از خدا بود.

وی ادامه داد: اگر در دنیا به وسیله ایمان و بندگی پروردگار و انس و عمل به قرآن و شناخت و پیروی از امام و حجت الهی کسب نور نکنیم، روز قیامت گرفتار ظلمت و عذاب جهنم خواهیم شد.

ناهید ارنجی

انتهای پیام
captcha