تجمع اعتراضی جامعه قرآنی مقابل سفارت سوئد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4152287
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

تجمع اعتراضی جامعه قرآنی مقابل سفارت سوئد برگزار شد + عکس

تجمع جامعه قرآنی و‌ عموم عاشقان قرآن، عصر امروز برای محکومیت هتک حرمت قرآن کریم مقابل سفارت سوئد برگزار شد.

كاخ بی‌بنيان سلطه استكبار را با منطق قرآنی فرو می‌ریزیم

به گزارش خبرنگار ایکنا، تجمع جامعه قرآنی و‌ عموم عاشقان قرآن بعدازظهر 12 تیرماه به منظور محکومیت هتک حرمت قرآن مقابل سفارت سوئد برگزار شد.

فعالان قرآنی کشورمان که اغلب شاخه‌های گل و قرآن مجید را در دست داشتند، با سر دادن شعارهایی این اقدام جنون‌آمیز در کشور سوئد را محکوم و اعلام کردند که «جامعه قرآنی كشور با درك درستی از شرايط، مصمم در ميدان است و با دو چندان كردن فعاليت‌های خود، بينی دشمن را به خاك می‌مالد و از همه مردم عزيز و مسلمانان در سراسر جهان می‌خواهد که بیش از گذشته به قرائت و تلاوت و تدبر و فهم و ترویج قرآن اهتمام ورزند».

این مراسم که با حضور باشکوه فعالان قرآنی و به خصوص پیشکسوتان این عرصه همراه بود، بار دیگر نشان داد که قرآنیان همیشه خود را جان‌فدای قرآن می‌دانند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی کشورمان به صورتی رسمی آغاز شد. قبل از تلاوت این قاری جوان، حاضران در این مراسم با شعارهایی هتک حرمت ساحت قرآن کریم را محکوم کردند. 

كاخ بی‌بنيان سلطه استكبار را با منطق قرآنی فرو می‌ریزیم

دومین قاری این مراسم که از ساعت 15 امروز آغاز شد، حسین فردی، یکی دیگر از قاریان بین‌المللی کشورمان بود.

در ادامه این مراسم که از شبکه‌های قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن به صورت زنده پخش شد، فاطمه شیرازی، حافظ کل قرآن بیانیه جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را به زبان انگلیسی قرائت کرد.

اجرای گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله(ص) بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود و در ادامه بیانیه جامعه قرآنی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم از سوی علی‌اکبر حنیفی، پیشکسوت قرآنی کشورمان قرائت شد.

در بخشی از متن این بیانیه آمده است: «امروز همه تلاش شياطين اين است كه مبادا اين كلام الهی به گوش جهانيان برسد كه «قُل لَّئِنِ اجتَمَعَتِ الإنسُ وَالجِنُّ عَلَىٰ أَن يَأتُوا بِمِثلِ هَٰذَا القُرآنِ لَا يَأتُونَ بِمِثلِهِ وَ لَو كَانَ بَعضُهُم لِبَعضٍ ظَهِيرًا».

و اين يعنی كه اگر همه سرمايه معنوی بشری روی هم قرار بگيرد، حتی با سوره‌ای از سوره‌های قرآن نمی‌تواند برابری كند و راز اين‌ همه دشمنی سرسختانه اتباع شيطان با قرآن در همين است كه «وَنُنَزِّلُ مِنَ القُرآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحمَةٌ لِّلمُؤمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا».


متن کامل بیانیه جامعه قرآنی به مناسبت هتک حرمت قرآن



كاخ بی‌بنيان سلطه استكبار را با منطق قرآنی فرو می‌ریزیم

 

در ادامه این مراسم حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه متن عربی بیانیه جامعه قرآنی در هتک حرمت قرآن کریم از سوی مهدی سیف، پیشکسوت و مدرس قرآنی کشور قرائت شد.

در این مراسم که اجرای آن را حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بر عهده داشت، اساتید، پیشکسوتان، مدرسان، قاریان، حافظان، مدیران و فعالان قرآنی کشورمان با سر دادن شعارهایی همچون «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن»، «ما ملت قرآنیم فدایی قرآنیم»،‌ «مرگ بر آمریکا»،‌ «‌مرگ‌ بر منافق» و ... هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کردند. 

یادآور می شود جمعی از مدیران و کارکنان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا - که در یک پرونده ویژه خبری به بررسی ابعاد این اقدام زشت دولت سوئد و راهکارهای مقابله با ادامه روند اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی پرداخته - نیز همگام با جامعه قرآنی در این تجمع اعتراضی حضور یافتند.



تیمور کاکایی

انتهای پیام
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جانم فدای قرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۵
0
0
آخه بدیش اینجاست که یک عراقی شیعه که می خواسته از سوئد اقامت بگیره این کار شنیع رو مرتکب شده مرگ بر دسیسه های غرب جنایتکار
عبدالله تراب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۷
0
0
انشالله معجزه خود قرآن همه نیزنگ غرب را به خودشان باز خواهد گرداند
فیلسوف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۸
0
0
باید اینقدر به سوئد سخت گرفت تا قرآن سوزی را در کشورش ممنوع کند و مجازات سنگین تعیین کند
10 ملیون حافظ کل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹
0
1
یریدون لیطفئو نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون
آتش به اختیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۰
0
0
کشورهای اسلامی باید یکصدا خواستار استرداد این شخص هتاک بشوند و اورا در شهر مکه یا مدینه در مقابل رسانه های جهان مجازات کنند
captcha